duminică, 10 iulie 2011

despre cultură

În Germania e multă cultură, creşte pe câmpii şi pe marginea drumului.
Spre exemplu Germania a oferit lumii de-a lungul timpului scriitori, compozitori, filosofi etc. Nu cred că are sens să discut despre cultura clasică, găsiţi pe Wikipedia.
E şi multă cultură contemporană în Germania. Spre exemplu există mult grafitti, poate nu la fel de mult ca-n Bucureşti dar există. Lângă cămin s-a ţinut şi ieri şi azi concert sau ceva, dar s-a terminat pe la 22-23. Acum e 2 jumate dimineaţa şi pe pajiştea din spatele căminului e petrecere. Se ţipă şi se hăhăie în diverse limbi printre care germană, engleză şi spaniolă, că doar deh, e un mediu internaţional. Se ascultă tot felul de chestii la un boombox şi termopanele nemţeşti nu fac faţă. E 2:30 AM şi nici în Germania nu scap de O-Zone. Să-mi bag bâta-n ozonu' vostru. Asta e cultura de-o exportăm. Şi se-ntoarce să ne bântuie în nopţile triste.
Acum, poate mă mai ajută Andrei cu vreo recomandare de algoritm referitor la problema următoare:
* e deja 3 dimineaţa şi nişte cetăţeni europeni fac gălăgie
* vreau să dorm
* dopuri în urechi nu-mi bag din principiu şi oricum n-am de unde face rost la ora asta
* să mă duc la ăia să le zic să dea mai încet iar nu fac, tot din principiu, că e penibil şi n-am chef să-mi iau priviri dubioase dup-aia 2 luni sau cât mai rezist să sau pe-aici
* muzică pe laptop de pot dormi pe ea s-o acopere p-a ălora iar nu pot să bag, că-mi comentează vecinul de modul cu buda proprietate personală şi de cuplu
* cu căşti în urechi nu adorm din principiu şi oricum n-am de unde să fac rost la ora asta
* să mă-mbăt până pic lat ca să nu le mai aud ălora gălăgia iar nu pot, că n-am de unde să cumpăr alcool la ora asta, şi chiar dac-aş avea nu prea e sănătos; în plus s-ar putea ca în loc s-adorm să ies să le fac scandal. Sau să mă alătur petrecerii.
Ce să fac deci? Scriu pe bloagă până pic poate de somn şi mă defec sub unghi îngust de data asta, cu presiune sporită, în el de stagiu şi de dezvoltare umană în sprijinul inovării, aia fac.

3 comentarii:

  1. do
    {
    reconsider();
    } while(principiu);

    buy_ear_plugs(silicone,double_layer);

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi nu tu ziceai că plănuiești să faci un tesla gun numa' bun pentru a le prăji ăstora finalii stației de amplificare? :D

    RăspundețiȘtergere